? מה זה תליון צ'ארם

? מה זה תליון צ'ארם

מה הכוונה תליון צ'ארם ולמה הוא ממשיך להיות אחד התכשיטים הפופלריים אצלנו. אנחנו ב One piece jewelry מתמחים בתכשיטי כסף לנשים תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של טבעות, צמידים עגילים ושרשראות מכסף חלקן משובצות באבני חן. הנה כמה עובדות ועצות על בחירת תליוני צ'ארם. 

תליון צ'ארם עם אבן חן

אנחנו ב One piece jewelry מכינים תכשיטים בעבודת יד ומבינים כמה לתליוני צ'ארם הם סופר אישיים. בדרך כלל תפקידים של תליוני ה צ'ארם הם לשמש צריח לעולם הפנימי של האישה. משהו אישי שהאישה שעונדת אותו ורוצה לחלק עם העולם.  אנו מאמינים כי לאבני החן יש סגולות טובות ואוהבים מאוד לשלב את אבני החן גם בשרשראות ותליוני ה צ'ארם השונים. ביהדות לאבני החן מיוחסות סגולות ותכונות טובות לכן נהוג להתקשט בתכשיטים עם אבני חן. בגדי הכהן הגדול בבית המקדש שובצו באבני חן. בספר שמות מסופר כי בחושן היו משובצות כשני עשר אבני חן כמספר שבטי ישראל. אבני החן היו ערוכות בארבעה טורים אנכיים, ועל כל אבן היה חקוק שם של אחד משבטי ישראל.

מתנה מושלמת לכל אישה - תליון צ'ארם עם אבן חן

הנה לכם כמה דוגמאות מנצחות לשרשרת ותליון צ'ארם עם אבן חן. 

שרשרת כסף טהור עם תליון פנינה צ'ארם – לפנינה מיוחסות תכונות טובות טוהר, שקט ושלווה פנימית. 

שרשרת קנדל מכסף או זהב - שרשרת בעבודת יד מפניני מים מתוקים בצבע לבן. בשילוב עם סוגר משובץ אבני זירקון ופרפר מרשימים במיוחד. לאבני הזירקון מיוחסות הסגולות להגנה ולשחרור אנרגיה רעה. 

תליון צ'ארם עם אבן חן תליון עם סגולה 

תכשיטי כסף לנשים המשובצים באבני חן  כמו תליוני צ'ארם הן סופר פופלריות בקרב נשים רבות. לכל אחת מאבני החן המכונות גם האבנים הטובות מיוחסות סגולות טובות לדוגמא אבן האמטיסט המעניקה רוגע, תמיכה ומעודדת רוחניות. אבן החן סמוקי היא אבן טובה במיוחד המגדירה כמגשימת חלומות המעניקה כוח להגשים חלומות. טבעות אבני חן כמו טבעת בלו פרינסס מאבן בלו טופז המעניקה חיזוק באהבה, בשמחה ובחכמה. 

בחזרה לבלוג

השאירי תגובה

שימי לב, התגובה תעבור אישור לפני פרסום