מתנה לבת זוג ליום הולדת

מתנה לבת זוג ליום הולדת

הגיע הזמן הזה בשנה שאתה או את חייבים לרכוש מתנה לבת זוג ליום הולדת, רכשתם לה כבר משקפי rayban או שמלה ונגמרו לכם הרעיונות למתנה. לנו ב One piece jewelry יש אחלה רעיון למתנה עם סגולה. אנחנו ב One piece jewelry מאמינים בסגולות ובוחרים לשבץ בתכשיטים שלנו אבני חן עם סגולות טובות. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטים בעבודת יד כולל טבעות , עגילים, צמידים ושרשראות משובצות באבני חן.

תכשיטים מאבני חן – מתנה לבת זוג ליום הולדת

תכשיטים אבני חן הם לא עוד מתנה לבת זוג ליום הולדת. במתנה מסוג זה יש התכוונות.  שרבים מאמינים שתכשיטים עם אבני חן הם בעלי סגולות. חפשו אבן חן עם סגולה מתמיאה למשאלות ליבה. ביהדות לאבני החן מיוחסות סגולות ותכונות שונות לכן נהוג להתקשט בהם. בגדי הכהן הגדול בבית המקדש שובצו באבני חן. בספר שמות מסופר כי בחושן היו משובצות כשני עשר אבני חן כמספר שבטי ישראל: אודם, פטדה, ברקת, נופך, ספיר, יהלום, לשם, שבו, אחלמה, תרשיש, שוהם, ישפה. אבני החן היו ערוכות בארבעה טורים אנכיים, ועל כל אבן היה חקוק שם של אחד משבטי ישראל. גם על כתפות האפוד שובצו שתי אבני שוהם.

רעיונות למתנה לבת זוג ליום הולדת

הנה לכם כמה רעיונות למתנה לבת זוג ליום הולדת יש לנו מבחר רחב של תכשיטי כסף לנשים המקושטים באבני חן עם סגולות מקסימות.

טבעת "סנדי" עם רובי – טבעת יפיפייה המשובצת עם אבן רובי טבעית. לאבן הרובי מיוחסת סגולה לפוריות ונשים רבות אשר מתקשות להרות רוכשות אבן רובי או תכשיט המשובץ אבן רובי ונושאות אותו איתן תוך ציפייה שהאבן תעזור להם להרות.

עגילי פרפר עם אבן החן ענבר - ענבר המכונה גם אמבר לה מיוחסות סגולות יציבות והקרנה של יופי פנימי כלפי חוץ.

שרשרת בלו לייס אגת - שרשרת מכסף טהור עם אבן בלו לייס אגת טבעי. אבן זו בעלת סגולות לרוגע ומשפרת את ההבעה מילולית.

מחפשים עוד רעיונות  למתנה לבת זוג ליום הולדת  – יש לנו עוד מבחר באתר.

בחזרה לבלוג

השאירי תגובה

שימי לב, התגובה תעבור אישור לפני פרסום